Afspraak is afspraak

Een prettig ontvangst, ruime keuze of mogelijkheden in de showroom. Een onderneming met een duidelijke visie!

Voorzover uitstekend ontvangen en inmiddels in bezit van 2 Mooren occasions

Nu 4 weken klant bij Mooren met als indruk “een man een man een woord een woord”

Prima en goede service

Prettige en professionele manier van communicatie.

Zoals altijd super

Wij hebben onze auto ingeruild en nieuwe gekocht. Super goed advies. Zijn super blij met onze aankoop. Wij komen hier al jaren dus voor ons zeer vertrouwd. Altijd super service. Voor ons gewoon een top garage.

Er wordt altijd geluisterd wat de wensen zijn.

Je wordt als vaste klant altijd serieus genomen en er is altijd een goede prijs voor je auto die je wilt inruilen. Dus een fijn bedrijf om mee zaken te doen.

Vriendelijk

Vriendelijk en betrouwbaar bedrijf dat ik een ieder in de regio zal aanraden.

Hele fijne garage

Al jaren klant bij deze garage en er wordt altijd goed met je meegedacht. Zowel bij het onderhoud als bij de aankoop van een nieuwe auto. Ik ben altijd tevreden.

Geweldig autobedrijf, met uitstekende service naar de klant

Zoek je een betrouwbaar en klant gerichte autobedrijf, dan moet je zeker een bezoek brengen aan Mooren Auto. Ik heb inmiddels mijn 3e auto bij Jos gekocht, en super tevreden over hoe de Firma Mooren auto met jou als klant omgaat. Koop je een auto bij Mooren Auto, dan zit dat goed. Je kunt je geld maar 1 keer uitgeven, dus moet je dit bij Mooren Auto doen.

Uitstekend, vriendelijk en klantgericht autobedrijf!

Koop en ruil al vele jaren mijn auto's in bij firma Mooren. Altijd een goed en eerlijk verhaal en meer dan schappelijke prijzen en een meer dan prettige onderhandeling. Gaan in de service altijd net wat verder als er iets is: we lossen het op is het devies. Een autobedrijf is net als een dokter: een goede vertrouwensband is belangrijk en die voel ik hier zeker. Aanrader.

Altijd succes

Altijd snel geholpen en alles netjes geregeld. Ik haal al decennia hier mijn auto,s.

De mensen zijn zeer vriendelijk en verstaan hun vak

Altijd als we ze nodig hebben staan ze klaar.

Erg tevreden!

Ik ben goed geholpen en erg tevreden met de auto, bedankt!

Super auto

Zeer goede ervaring gehad met de verkoper Dennis. Super blij met de auto.

Super net bedrijf

Afgelopen zaterdag mijn nieuwe auto ontvangen Super netjes en vriendelijk ontvangen en alles was geregeld volgens afspraak Mensen die open en eerlijk tegen je zijn helemaal top !!!

Super goed geholpen

Fijne mensen met goede ervaring

Uitstekende service en zijn zeer klantvriendelijk!

Gisteren heb ik bij Dennis een auto gekocht, nadat hij me afgelopen weekend uitstekend had geadviseerd en ik een proefrit had gemaakt in verschillende auto's. Bovendien zijn de auto's goed geprijsd. Mooren Auto en Dennis bieden uitstekende service en zijn zeer klantvriendelijk!

geen

Klantgericht

Men neemt de tijd voor de klant en zeer goede monteurs met kennis van zaken

Top een 10 beter kan niet !

Top monteurs en goede service

Heb nu een paar grote reparaties laten uitvoeren en is allemaal prima naar wens verlopen. Heb een paar weken geleden ook een nieuwe bus aangeschaft bij Mooren Bedrijfsauto's en ook dit is naar alle tevevredenheid verlopen.

Echt altijd goeie service

Als er iets mankeert aan mijn auto wordt ik direct geholpen ,vriendelijk personeel en top service

Al jaren geweldige service!

Al jaren een zeer tevreden klant bij Mooren. De mensen kennen je persoonlijk en niets is teveel gevraagd. Staan altijd voor je klaar! Ook vandaag weer. Bedankt!!

Professioneel en gedreven

Goed georganiseerd